pl
KPRF Law Office
Klienci
Publikacje
Kariera

Magazyn Benefit: Wizerunek pracownika w marketingu firmy

Znakiem obecnych czasów jest powszechne wykorzystywanie przez przedsiębiorców środków masowego przekazu, jak również korzystanie z dobrodziejstw cyfryzacji do prowadzenia szeroko rozumianego marketingu. Nierzadko materiały promocyjne oraz inne elementy komunikacji marketingowej zawierają wizerunek pracowników danego przedsiębiorcy. Nie zawsze jednak pracodawca informuje pracowników o sposobie wykorzystania ich wizerunku. Czy słusznie?

Dla Magazynu Benefit temat prawnych aspektów wykorzystywania wizerunku pracownika w działaniach marketingowych omawia adwokat Katarzyna Marczuk.

Pełny tekst: Wizerunek pracownika w marketingu

Wróć
  • Law Firm 2015 - KPRF Law Office
Znajdziesz nas w mediach społecznościowych
Wykorzystujemy ciasteczka (ang.cookies),aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu.
Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki

https://www.high-endrolex.com/5